Overeenkomsten en contracten

ADVOCAAT VOOR OVEREENKOMSTEN EN CONTRACTEN

Binnema Advocatuur kan u adviseren over alle problemen en vragen die u heeft met betrekking tot overeenkomsten of contracten.

Geschillen over contracten en overeenkomsten
Als ondernemer of particulier sluit u dagelijks contracten met uw klanten. Daar kan wel eens iets misgaan. De klant is niet tevreden over de dienst of het product. Of de klant neemt het product af maar weigert vervolgens te betalen. Daardoor kunnen geschillen ontstaan.  Binnema Advocatuur lost deze geschillen op.

Adviezen over overeenkomsten en contracten
Voorkomen is daarom beter dan genezen! Binnema advocatuur helpt u om uw contracten op orde te brengen. Via een quickscan kan Binnema Advocatuur uw contracten beoordelen en up to date maken. Binnema Advocatuur is ook uw vertrouwde adviseur als u een contract sluit en dit contract juridisch wilt laten toetsen voordat u uw handtekening zet.

Algemene voorwaarden en contracten
Denk hierbij ook aan algemene voorwaarden die Binnema Advocatuur tegen gunstige vaste tarieven kan opstellen. Vaak maken algemene voorwaarden deel uit van een overeenkomst. De inhoud moet daarom net zo goed kloppen als de inhoud van het contract zelf.

Procederen over contracten en overeenkomsten
Als er toch een geschil ontstaat omdat uw contractspartij zich niet aan de afspraken houdt en er geprocedeerd moet worden, beschikt Binnema Advocatuur over de expertise om uw zaak tot een goed einde te leiden.

Vrijblijvend advies over contracten en overeenkomsten
Heeft u een vraag of geschil over een overeenkomst of contract? Bespreek uw probleem dan met een advocaat en neem vrijblijvend contact op met Binnema advocatuur voor een gratis intakegesprek.

Gratis adviesgesprek aanvragen

Heeft u een advocaat nodig voor overeenkomsten en contracten? Vraag dan nu een gratis adviesgesprek aan.